Já jsem tak línej - Miki Ryvola

01.11.2011 18:23

 


 
         Ami       F           
1. Dole pod alejí, kousek od kolejí
      G             C
   sametovej flíček mám,
   Ami                F
   oblaka si plavou, kus drnu pod hlavou,
   G                E
   panebože, já se mám,
   Dmi                         Ami
   támhle za smetištěm jako mraveniště
    F           E
   šedý město rámusí,
   Ami                F
   ať si nohou trhne ten, kdo z města zdrhne,
    Dmi          G
   poslouchat ho nemusí.
 
 
    C           Dmi            G        Ami
R: Jó, já jsem tak línej, tak překrásně línej,
      F       Dmi  F                   G
   a nejhezčí na tom, že nechci být jinej,
   C          Dmi        G         Ami
   jo, to se to válí, když sluníčko pálí,
     F         Dmi G    C 
   za to mě veřejnost nepochválí.
 
 
 
2. Uspěchanej pane, co se s váma stane,
   až budete v důchodu,
   v pozlacený kleci bývá plno věcí
   a funění do schodů,
   žádná cesta rájem, jestli máte zájem,
   měl bych pro vás dobrej tip:
   co vám, sakra, brání válet se na stráni
   a bejt na tom mnohem líp.
 
 
R: