Všichni jsou už v Mexiku - G. D. Brown / Z. Rytíř

01.11.2011 18:05

 

 

1:
DKde jen jsou a kde jsem já, Aproč všechno končí, co začíná,
Hmismůla se na mě E7lepí ze zvyku Aa všichni jsou už v A7Mexiku.
Ref:
DVšichni jsou už v Mexiku, Abuenos dias, já taky jdu,
Hmiaspoň si poslechnu pěknou E7muziku, Aco se hraje v A7Mexiku.
2:
Kde je můj kůň, co měl mě nést, blátem měst a prachem cest,
dělal, že se ho to už netýká, asi šel do Mexika.
3:
Kde je ta holka, co měl jsem rád, už tu na rohu měla stát,
s pihou na svým krásným nosíku, už se asi nosí v Mexiku.
Ref:
Všichni jsou už v Mexiku, buenos dias, já taky jdu, …
4:
Kde je můj pes, co mě hlídat měl, že nezaštěkal, kam jen šel,
bez obojku a bez košíku, už se asi toulá v Mexiku.
5:
Kam šel barman, teď tu stál a chlapů houf, co s nima hrál,
jen zatykač s mojí fotkou visí tu a ostatní jsou v Mexiku.
Ref:
Všichni jsou už v Mexiku, buenos dias, já taky jdu, …
6:
Kde je ten náš slavnej gang, postrach salónů a postrach bank,
nechali mi všechno pěkně na triku a už jsou někde dole v Mexiku.
7:
Kde je ten chlápek, co tu spal a ta kočka, co jí nalejval,
šerif právě bere za kliku, asi jsem měl bejt už taky v Mexiku.
Ref:
Všichni jsou už v Mexiku, buenos dias, já taky jdu, …