Severní vítr - J. Uhlíř / Z. Svěrák

01.11.2011 17:49

 

 

1:
Jdu s Cděravou patou, mám Amihorečku zlatou, jsem Fchudý, jsem sláb, nemoCcen
Chlava mně pálí, tam v Amimodravé dáli, se Fleskne a Gtřpytí můj Csen.
2:
Kraj pod sněhem mlčí, tam stopy jsou vlčí, tam zbytečně budeš mi psát,
sám v dřevěné boudě, sen o zlaté hroudě, já nechám si tisíckrát zdát.
Ref:
CSeverní vítr je Fkrutý, Cpočítej, lásko má, s Gtím,
Cnohám ti C7dám zlaté Fpruty nebo se Cvůbec GnevráCtím.
3:
Tak zarůstám vousem a vlci už jdou sem, já slyším je výt blíž a blíž,
už mají mou stopu, už větří, že kopu svůj hrob a že stloukám si kříž.
4:
Zde leží ten blázen, chtěl dům a chtěl bazén a opustil tvou krásnou tvář,
má plechovej hrnek, v něm pár zlatejch zrnek a nad hrobem polární zář.
Ref:
Severní vítr je krutý, počítej, lásko má, s tím,
[: k nohám ti dám zlaté pruty nebo se vůbec nevrátím. :]