Pocity - Tomáš Klus

01.11.2011 17:47

GZ posledních pocitůD 
Emiposkládám ještě jednou Cúžasnou chvíli 
GJe to tím, že jsi Dtu, 
Emimožná tím, že Ckdysi jsme byly Ty a Gjá, 
my dva, dvě Dnahý těla, 
EmiTak neříkej, že Cjinak si to chtěla, 
Gtak neříkej 
DNeříkej, Emineříkej mi Cnic 

Stala ses do noci 
z ničeho nic moje platonická láska 
unaven, bezmocný, 
usínám vedle Tebe, něco ve mně praská 

A ranní probuzení 
a slova o štěstí, neboj se to nic není 
Pohled na okouzlení, 
a prázdný náměstí na znamení, 

GJenže Ty neslyšíšD
jenže Ty Emineposloucháš,C 
snad ani Gnevidíš, 
Dnebo spíš Eminechceš vidětC 
a druhejm Gzávidíš 
Da v očích Emikapky slaný vody C 
zkus změnu, Guvidíš D 
Emivítej do Csvobody 

Jsi anděl, netušíš, 
Anděl co ze strachu mu utrhly křídla 
A až to ucítíš, zkus kašlat na pravidla 

Říkej si vo mě co chceš, 
já jsem byl vodjakživa blázen 
Nevim co nechápeš, 
ale vrať se na zem 

Jenže Ty neslyšíš, 
jenže Ty neposloucháš, 
snad ani nevidíš, 
nebo spíš nechceš vidět 
a druhejm závidíš 
a v očích kapky slaný vody 
zkus změnu, uvidíš 
a vítej do svobody 

Jsi anděl, netušíš, 
Anděl co ze strachu mu utrhly křídla 
A až to ucítíš, zkus kašlat na pravidla 

Jenže Ty neslyšíš, 
jenže Ty neposloucháš, 
snad ani nevidíš, 
nebo spíš nechceš vidět 
a druhejm závidíš 
a v očích kapky slaný vody 
zkus změnu, uvidíš 
a vítej do svobody