Nám se stalo něco překrásného

01.11.2011 16:06

 

 

1:
CNám se stalo něco překrásného, Aminám se stalo něco divného,
Gnašla dívka kluka EminešťastAmi­ného, Fzamilovala se Cdo něho.
2:
Jim se stalo něco překrásného, jim se stalo něco divného,
našla dívka kluka nešťastného, zamilovala se do něho.
Ref:
[: CJá jsem ten nešťastník, já jsem ta Amislečna,
je z toho Gnajednou Fláska GneskuteCčná. :]
3:
Na světě mě pranic netěšilo, teď mi přijde, že je bezvadný,
mně se taky zdá, že je tu milo – přibrala jsem kilo za dva dny.
4:
Ptaly se jí, proč si vyvolila, právě toho muže za muže,
řekla, že to způsobila síla, která všechny síly přemůže.
5:
Jim se stalo něco překrásného, jim se stalo něco divného,
našla dívka kluka nešťastného, zamilovala se do něho.
Ref:
Já jsem ten nešťastník, (jim se stalo něco překrásného)
já jsem ta slečna, (jim se stalo něco divného)
je z toho najednou (našla dívka kluka nešťastného)
láska neskutečná. (zamilovala se do něho)