Mimorealita - Tomáš Klus

14.12.2011 15:30

EmiJsou věci, Ckterý nikdy GnepřekoDnám, Dsus4DDsus2                                                                                                          
EmiJsou věci Cna který Gbudu vždycky Dsám. Dsus4DDsus2                                                                                                        
EmiNo tak se Cnezlob, mami, Gje to jen Dzlý zdání, Dsus4D,Dsus2                                                                                                    
EmiŽiju, jsem CzdrávGD                                                                                                                                                                            
na chvíli Emibez dobrejch Czpráv. GDDsus4DDsus2                                                                                                             

Stalo se, stalo, a zas může se stát,                                                                       
Žiju tu poprvý a nesmím se ptát                                                                         
Kudyže cesta vede k vysněným cílům,                                                             
Jak neztratit se a nezranit se.                                                                         

R: Že trošku G bloudím mimorealiDtou,                                                         
Že lidi v Emiběžným světě šedivý Cjsou,                                                      
Už tak nějak Gtuším, že to nebude Dsnadná úloha                                      
Emimít mě za syna. C                                                                       
Že trošku Gbloudím mimorealiDtou,                                                       
Že lidi v Emiběžným světě šedivý Cjsou,                                               
Už tak nějak Gtuším, že to nebude Dsnadná úloha                                    
Emimít mě za syna. C                                                                               
 
Lampu Gzhasínáš, jdeš Dspát                                                                     
A zítra Emizase na šestouC                                                                          
A i když Gprší, musíš Dvstát.                                                                     
Já mám tě, jsi Emimůj kus nebe. C                                                                

Jsou slova, který prostě nejdou vzít zpět,                               
Slova co obrátí naopak svět.                                                 
No tak se nezlob, mami, je to jen zlý zdání,                              
Žiju, jsem zdráv, na chvíli bez dobrejch zpráv.                         
 
Sama víš dobře, že to neumím vzdát,                                    
Zas bude líp, prý stačí jen vytrvat.                                        
Člověk si velmi snadno dosáhne na dno,                                   
Ale musí se rvát a pak s hrdostí vstát                                   
 
R: Že trošku bloudím mimorealitou,                                   
Že lidi v běžným světě šedivý jsou,                                     
Už tak nějak tuším, že to nebude snadná úloha                      
mít mě za syna.                                                                
Že trošku bloudím mimorealitou,                                         
Že lidi v běžným světě šedivý jsou,                                       
Už tak nějak tuším, že to nebude snadná úloha                       
mít mě za syna.                                                              
 
Lampu zhasínáš, jdeš spát                                              
A zítra zase na šestou                                                     
A i když prší, musíš vstát                                                 
Já mám tě, jsi můj kus nebe.                                          

Lampu zhasínáš, jdeš spát                                             
A zítra zase na šestou                                                   
A i když prší, musíš vstát.                                               
Já mám tě, jsi můj kus nebe.