Marie - Tomáš Klus

14.12.2011 15:51

Je Fden.Tak Apojď Marie ven. 

Budeme Bžít. A házet Cšutry do oken. 
Je Fdva. Necháme Adoma trucovat. 
Když Bnechtějí - nemusí. CNebudem se vnucovat. 
Jémine. FVšechno Azlý jednou pomine. 
Tak BMarie. CCo ti je? 

Všemocné. Jsou loutkařovi prsty. 
Ať jsou tenký nebo tlustý. Občas přetrhají nit. 
A to pak jít. A nemít nad sebou svý jistý. 
Pořád s tváří optimisty. Listy v žití obracet. 

Je to jed. Mazat si kolem huby med. 
A neslyšet. Jak se ti bortí svět. 
Marie. Kdo přežívá nežije. Tak ádijé. 

Marie. Už zase máš (k)tulení sklony. 
Jako loni. Slyším kostelní zvony znít. 
A to mě zabije. A to mě zabije. 
A to mě zabije. Jistojistě. 

REF. 
Já Fmám Marie Arád. Když má Bmoje bytí Cspád. 
Býti Fvěčně na cestách.A A kránu Bspícím plícím. 
CŽivot vdechovat. FNechtěj mě milovat. 
ANechtěj mě milovat. BNechtěj mě milovat.C 

Já mám Marie rád. Když má moje bytí spád. 
Býti věčně na cestách. A kránu spícím plícím. 
Život vdechovat. 

Copak nemůže být. Mezi ženou a mužem. 
Přátelství - kde není nikdo nic dlužen. Prostě. 
Jen prosté. Spříznění duší. 
Aniž by kdokoli. Cokoli tušil.