Dopis - Tomáš Klus

14.12.2011 15:36

AmiDmiGCFDmiE 

Píšu ti, proto, že mě trápí spousta věcí a jen prázdný cesty domů a to věčny přemýšlení k tomu trápí mě pět ranních probuzení v týdnu a to pořád není všechno. 

Trápí mě, že mě lidi nechápou a že se držejí svejch kolejí a kolem jakoby nic a kolem jakoby nic jenom prochází se 

R: 
Dvě lodě na vodě dvě ryby pod hladinou pří svý cestě za vidinou snad dobří lidi nezahynou mám jenom jediný přání nikdy neskončit na dně 

Dvě lodě na vodě dvě ryby pod hladinou pří svý cestě za vidinou snad dobří lidi nezahynou mám jenom jediný přání nikdy neskončit špatně 

Píšu to tobě ty snad tušíš oč tu běží proč na vyhlídkový věži stojim s rozumem v koncích z životem na startovní čáře kolem ty nechápavý tváře. 

Píšu ti protože mi zchází tvoje síla a tvý pastelový oči mám trochu strach že svět se rychle točí a že když neseskočim a nezlámu si kosti jako bych tu nebyl, debil. 

R: 
Dvě lodě na vodě dvě ryby pod hladinou pří svý cestě za vidinou snad dobří lidi nezahynou mám jenom jediný přání nikdy neskončit na dně 

Dvě lodě na vodě dvě ryby pod hladinou pří svý cestě za vidinou snad dobří lidi nezahynou mám jenom jediný přání nikdy neskončit na dně 

Píšu ti o tom, že mě děsí tisíc věcí jako pocit ježka v kleci, jako promiň mi ten výraz byl jsem pod obraz, ale zůstaňme přátelé, vždyď se nic nezměnilo. 

Sem hadr na podlahu sem pára nad kotlem mám jenom marnou snahu a jeden velkej sen, ale nic převratnýho není ve mně, není ve mně ukrytýho 

R: 
Dvě lodě na vodě dvě ryby pod hladinou pří svý cestě za vidinou snad dobří lidi nezahynou mám jenom jediný přání nikdy neskončit na dně 

Dvě lodě na vodě dvě ryby pod hladinou pří svý cestě za vidinou snad dobří lidi nezahynou mám jenom jediný přání nikdy neskončit špatně 


Je první květen a v parku tolik lásky voní to létem a sluncem a spoustou hezkejch okamžiků. 
Utíkám před tebou na tramvaj pro obálku známku, schránku a černej čaj to aby lépe se mi přemyšlelo abych věděl co psát 

R: 
Dvě lodě na vodě dvě ryby pod hladinou pří svý cestě za vidinou snad dobří lidi nezahynou mám jenom jediný přání nikdy neskončit na dně 

Dvě lodě na vodě dvě ryby pod hladinou pří svý cestě za vidinou snad dobří lidi nezahynou mám jenom jediný přání nikdy neskončit špatně