Dokud se zpívá - Jarek Nohavica

27.10.2011 14:05

1:                                                                                                                                            

CZ Těšína Emivyjíždí Dmi7vlaky co FčtvrthodiCnu,E­mi Dmi7 G                                                                                     
Cvčera jsem Eminespal Dmi7a ani dnes FnespočiCnu,E­mi Dmi7 G                                                                              
Fsvatý GMedard, můj Cpatron, ťuká si na čeGlo,                                                                          
ale Fdokud se Gzpívá, Fještě se GneumřeClo.Emi Dmi7 G C E­mi Dmi7 G C                                                                   

 

2:                                                                                                                                             

Ve stánku koupím si housku a slané tyčky,                                                                                
srdce mám pro lásku a hlavu pro písničky,                                                                                  
ze školy dobře vím, co by se dělat mělo,                                                                                     
ale dokud se zpívá, ještě se neumřelo.                                                                                    

 

3:                                                                                                                                             

Do alba jízdenek lepím si další jednu,                                                                                          
vyjel jsem před chvílí, konec je v nedohlednu,                                                                              
za oknem míhá se život jak leporelo,                                                                                           
ale dokud se zpívá, ještě se neumřelo.                                                                                           

 

4:                                                                                                                                                

Stokrát jsem prohloupil a stokrát platil draze,                                                                               
houpe to, houpe to na housenkové dráze,                                                                                         
i kdyby supi se slítali na mé tělo,                                                                                                       
tak dokud se zpívá, ještě se neumřelo.                                                                                          

 

5:                                                                                                                                                        

Z Těšína vyjíždí vlaky až na kraj světa,                                                                                     
zvedl jsem telefon a ptám se: Lidi, jste tam?                                                                                    
a z veliké dálky do uší mi zaznělo,                                                                                                        
[: že dokud se zpívá, ještě se neumřelo. :]