Dej mi víc své lásky - olympic

01.11.2011 18:16

 

 

 

   Ami                           C
1. Vymyslel jsem spoustu nápadů, a hú,
   Ami                   G   E
  co podporujou hloupou náladu, a hú,
   Ami                     D            Dmi
  hodit klíče do kanálu, sjet po zadku holou skálu,
   Ami           E           Ami (G)
  v noci chodit strašit do hradu, a hú.
 
2. Dám si dvoje housle pod bradu, a hú,
   v bílé plachtě chodím pozadu, a hú,
   úplně melancholicky, s citem pro věc jako vždycky
   vyrábím tu hradní záhadu, a hú.
 
   C                     E
R: Má drahá, dej mi víc, má drahá, dej mi víc,
   Ami       F              C      G
   má drahá, dej mi víc své lásky, a hú,
   C                    E
   já nechci skoro nic, já nechci skoro nic,
   Ami         F             C      E
   já chci jen pohladit tvé vlásky, a hú.
 
3./: Nejlepší z těch divnejch nápadů, a hú,
    mi dokonale zvednul náladu, a hú,
    natrhám ti sedmikrásky, tebe celou s tvými vlásky
    zamknu si na sedm západů, aú.
 
R: ...:/