Tři kříže - J. Kopečný, L. Kučera / L. Kučera

01.11.2011 18:01

 

 

 

1:
DmiDávám sbohem všem Cbřehům proklaAmitejm, který v Dmidrápech má CďáAmibelDmisám,
bílou přídí šalupa „My Grave“ míří k útesům, který znám.
Ref:
Jen tři Fkříže z bíClýho kameAminí někdo Dmido písku AmiposkláDmidal,
slzy v očích měl a v ruce, znavený, lodní deník, co sám do něj psal.
2:
První kříž má pod sebou jen hřích, samý pití a rvačky jen,
chřestot nožů, při kterým přejde smích, srdce kámen a jméno Stan.
3:
Já, Bob Green, mám tváře zjizvený, štěkot psa zněl, když jsem se smál,
druhej kříž mám a spím pod zemí, že jsem falešný karty hrál.
4:
Třetí kříž snad vyvolá jen vztek, Fatty Rogers těm dvoum život vzal,
svědomí měl, vedle nich si klek …

Rec:
Snad se chtěl modlit:
Vím, trestat je lidský, ale odpouštět božský, snad mi tedy Bůh odpustí.
Ref:
Jen tři kříže z bílýho kamení jsem jim do písku poskládal,
slzy v očích měl a v ruce, znavený, lodní deník, a v něm, co jsem psal.