Pramínek vlasů - Jiří Suchý

01.11.2011 18:22

 


 
 
   A7         D       Hmi          Emi     
1. Když měsíc rozlije světlo své po kraji 
   A7        D         Hmi        Emi 
   a hvězdy řeknou, že čas je jít spát, 
   A7       D        Hmi      Emi   
   pramínek vlasů jí ustřihnu potají, 
   A7     D            G7          D  
   komu - no přece té, kterou mám rád. 
 
 
2. Pramínek vlasů jí ustřihnu potají, 
   já blázen pod polštář chci si ho dát, 
   ačkoliv sny se mi zásadně nezdají, 
   věřím, že dnes v noci budou se zdát. 
 
 
              C7              D 
R: O sny mě připraví teprve svítání, 
                C7                D 
   zpěv ptáků v oblacích a modré nebe, 
              G7                    D 
   od vlasů, jichž jsem se dotýkal ve spaní, 
             B7               A7 
   nový den nůžkama odstřihne tebe. 
 
 
            D                   Hmi
4. Na bílém polštáři, do kroužku stočený, 
                Emi          A7
   zbude tu po tobě pramínek vlasů,
              D                  Emi
   nebudu vstávat, dál chci ležet zasněný,
   A7        D      G7        D
   je totiž neděle a mám dost času, 
   Hmi      Emi      A7       D 
   je totiž neděle a mám dost času.