Náhrobní kámen

01.11.2011 16:04

 

 

1:
GKdyž půjdeš Emipo cestě, Gkde růže Avadnou, kde rostou Gstromy Cbez lisGtí,
tak vyjdeš Emina místo, Gkde tvý slzy Aspadnou na Ghrob, Cco nikdo nečiGstí.
2:
Jen starej rozbitej náhrobní kámen řekne ti, kdo nemoh už dál.
Tak sepni ruce svý a zašeptej ámen, ať jsi tulák nebo král.

Rec:
Dřív děvče chodilo s kyticí růží, rozdávat lidem štěstí a svůj smích.
Oči jí maloval sám Bůh černou tuší, pod jejím krokem tál sníh.
3:
Všem lidem dávala náručí plnou, sázela kytky podél cest.
Jednou však zmizela a jako když utne, přestaly růže náhle kvést.
4:
Pak jsem jí uviděl, ubohou vílu, na zvadlých květech věčně snít.
Všem lidem rozdala svou lásku a sílu, že sama dál nemohla žít.
5:
Tak jsem jí postavil náhrobní kámen a čerstvé růže jsem tam dal.
Pak jsem se pomodlil a zašeptal ámen a svoji píseň jsem jí hrál.