Hlídač krav - Jarek Nohavica

01.11.2011 15:04

 


 
1:
E Kdyz jsem byl malý, říkali mi Naši:
Dobře se uč jez chytrou Kaši,
Až jednou vyrosteš, H7 budeš doktorem E Práv.
 
Takový doktor si sedi pěkně v suchu,
Bere velký peníze škrábe v uchu,
Já Jim ale na to řek: chci Být hlídačem kráv.
Ref.:
E Já chci mit čapků s bambulí nahoře,
Jíst kaštany mýt se v lavoře,
Od rána po celý H7 den zpívat si E jen.
 
H7 Zpívat si: E pam, pam,pam,Pampa, ram,
pam, pam pam, pam,pam,
PAM, padada H7 pam E parara.
2:
K vánocům mi kupovali hromady knih,
co jsem chtel ale vědět, aby se nenašel jsem v nich,
nikde jsem se nedozvěděl, Jak se hlídají krávy.
 
Ptal ​​jsem se starších ptal ​​jsem se všech,
 každý na mě koukal jako na pytel blech ,
každý se Mě opatrně tázal na moje zdraví.
3:
Dnes už jsem starší, vím, co vím,
mnohé věci nemůžu a mnohé smím ,
a když je mi velmi smutno , lehnu do mokré trávy .
 
S nohama křížem a rukama za hlavou
koukám nahoru na oblohu modravou,
kde se všude honí moje strakaté krávy.