Chodím po Brodwayi

27.10.2011 13:31

1:                                                                                                                                           

Chodím Dpo Broadwayi hladov sem a tam,                                                                                  
chodím po Broadwayi hladov sem a Atam,                                                                                  
chodím Dpo Broadwayi, Gpo Broadwayi, Dpo Broadwayi Ahladov sem a Dtam.                                   


Ref:                                                                                                                                        

DSingi jou jou jupí jupí jou, singi jou jou jupí jupí Ajou,                                                                    
singi Djou jou jupí, Gjou jou jupí, Dsingi jou jou Ajupí jupí Djou.                                                     


2:                                                                                                                                             

[: Práci nedostanu, černou kůži mám, :]                                                                                      
práci nedostanu, nedostanu, protože já černou kůži mám.                                                               


3:                                                                                                                                            

[: Moje černé děti mají stále hlad, :]                                                                                          
moje černé děti, černé děti, černé děti mají stále hlad.                                                                  


4:                                                                                                                                           

[: A já pevně věřím, že zas přijde den, :]                                                                                        
a já pevně věřím, pevně věřím, že zas bude černoch svoboden.