Červená řeka - Americká lidová / Ivo Fisher

27.10.2011 13:45

1:                                                                                                                                             

Pod tou Dskálou, kde proud řeky Gsyčí a kde Dční červený kameníA7,                                              
žije Dten, co mi D7jen srdce Gničí, toho Djá ráda A7mám k zblázněDní.                                           
 

2:                                                                                                                                            

Vím, že lásku jak trám lehce slíbí, já ho znám, srdce má děravý,                                                       
ale já ho chci mít, mně se líbí, bez něj žít už mě dál nebaví.                                                         

 

3:                                                                                                                                                

Často k nám jezdívá s kytkou růží, nejhezčí z kovbojů v okolí,                                                               
vestu má ušitou z hadích kůží, bitej pás, na něm pár pistolí.                                                                     

 

4:                                                                                                                                              

Hned se ptá, jak se mám, jak se daří, kdy mu prý už to svý srdce dám,                                               
na to já odpovím, že čas maří, srdce blíž Červený řeky mám.                                                            

 

5:                                                                                                                                             

Když je tma a jdu spát, noc je černá, hlavu mám bolavou závratí,                                                              
ale já přesto dál budu věrná, dokud sám se zas k nám nevrátí.