Až - Tomáš Klus

14.12.2011 15:42

Ami rozpustím D dým.A k tomu.
GSkončí další den. C Tak půjdem.
AmiOba domů. DZa tím svým.
G Štěstím C. Jsem kolemjdoucí z davu.
Součást Osudu. A budu. Tebou znovu oslněn.

Až rozpustíš si vlasy. Zítřek bude tmou.
Asi. Jednou je budu česat já.
Jsou plný krásy. Otevřu okno. Aby.
Všechno bylo blíž. Tady. Vždyť víš.

Ref: Zatím Emimi nikdo nevěří.Ami Mý vzdušný zámky.
FU dveří. Jen Ty jsi na oko smutná C
EmiA co mám dělat. Když jsme tři.
Ami Ty jsi ta co s láskou nešetří.F
Ty jsi ta na oko smutná.C

Láhev vína dohasíná. A Ty jsi. Zas tak jiná.
Jsi moje. Vím to jenom já.
Jsi srdcevrah. Mých snění.
Na stěnách. Fotky mění.Slzy v hrách.


Ref.

Jsme dva různý světy. Dvě míjející se planety.
Jsme dvě kosmický lodě. Starý fráze v křoví.
Poví Ti je on. Tvůj přítel.
Plyšový seladón.