Anděl - Karel Kryl

25.10.2011 20:55

 

 

1:

CrozmláAmice­nýho kostela Cv krabici G7s kusem mýdla,                                                                                                                                             
Cpřinesl Amijsem si anděla, CpolámalyG7 mu křídCla,                                                                                                                                                    
díval se na Amimě oddaně, Cjá měl jsem troG7chu trému,                                                                                                                                            
Ctak vtiskl jsemAmi mu do dlaně Clahvičku G7od parfCému.                                                                                                                                            
Ref:                                                                                                                                                                                                                  
CA proto, Amiprosím, věr mi, Cchtěl jsem ho G7žádat,                                                                                                                                                
Caby mi meAmizi dvěřmi Cpomohl G7hádat,                                                                                                                                                              
Cco mě čeká Amia G7nemiCne,                                                                                                                                                                                
co mě čeká Amia GneC7mine.                                                                                                                                                                                  

2:                                                                                                                                                                                                                      

Pak hlídali jsme oblohu, pozoruje ptáky,                                                                                                                                                                 
debatujíce o Bohu a hraní na vojáky,                                                                                                                                                                       
do tváře jsem mu neviděl, pokoušel se jí schovat,                                                                                                                                                    
to asi ptákům záviděl, že mohou poletovat.                                                                                                                                                                

3:                                                                                                                                                                                                                        

Když novinky mi sděloval u okna do ložnice,                                                                                                                                                             
já křídla jsem mu okoval z mosazný nábojnice,                                                                                                                                                        
a tak jsem pozbyl anděla, on oknem odletěl mi,                                                                                                                                                        
však přítel prý mi udělá novýho z mojí helmy.